torsdag 30 september 2010

Sorry!

Nu har jag vart otroligt seg med att uppdatera här. Men det har sina ursäkter. Jag jobbar ca tre dagar i veckan, pluggar heltid samt tar hand om allt här hemma..eller sambon hjälper ju till också..men båda kan inte städa samtidigt, för en måste se till barnet osv..men det har blivit en del promenader. Och på jobbet går jag ca 19000-20000 steg per pass... Men går jag ner i vikt för det?? NEJ. Jag står typ fortfarande still..och är förstoppad...skit också!

Nästa vecka ska jag åka till skolan..ska träffa Solen när jag går av tåget. Spännande. Hoppas hon inte dör av min fettman. Sen önskar jag att jag hade kunnat stanna över helgen, för då hade jag även fått träffa Nelmo och Themana. Men för min egna sociala fobi så är det nog bäst att börja lite smått =)

Nu ska jag fixa mig här för en heldag på stan.

Inga kommentarer: