onsdag 10 mars 2010

Jag har vuxit..på längden =)

Äntligen fick jag tummen ur och tog mig till vc för blodprover och en längdmätning. Jag krympte ju med 3,5cm under graviditeten, vilket var väldigt förödande för mitt bmi..men igår fick jag bekräftat av en läkare och två sköterskor att jag har fått tillbaka några centimeter och är nu uppe på 172!!!!!! cm...det är helt fantastiskt! det gör under för mitt bmi..det är ju inte konstigt att jag inte sett mig som "smal", eller så smal som alla har sagt..för när jag hade lägre vikt än vad jag har nu (runt julen 2009) så låg jag på 18 i bmi...så där ser man hur lite centimeter kan göra..

Jag är glad åt det iaf!!

Nu ska jag ha tenta är det tänkt..en omtenta. Klarar jag inte denna så får jag nog csn efter mig.
Önska mig Lycka till är ni snälla..eller håll iaf era tummar åt mig =)

1 kommentar:

sawyer sa...

Jag håller tummarna <3