onsdag 24 mars 2010

längesen jag skrev..

Oj vad det var längesen jag skrev här nu...förlåt kära läsare!!
Men det har varit mycket...kämpar på med allt. Har haft praktik nu i fyra veckor, är inne på femte veckan nu, men hade tenta igår som gick åt skogen, skulle gått till praktiken idag, trots att mitt skiftlag har ledighetsvecka..men jag orkar inte. Vet inte vad jag ska där och göra. Men jag ska maila chefen snart och se till att få komma på ett litet möte med honom, dels för att jag ska lämna tillbaka min skåpsnyckel och passerkort men också för att jag måste prata sommarjobb med honom.

Jag är så jävla lat att jag egentligen bara skulle vilja vara. Kunna träna hur jag vill och bara ha pengar. Men så ser ju inte verkligheten ut. Även om min sambo betalar det mesta här hemma nu (eftersom csn inte har mycket att erbjuda) så måste jag ju ha ett jobb. Kan inte gå här hemma och inte göra något medan han sliter röven av sig. DÅLIG FLICKVÄN!!!

Maten intas inte. Men ändå går jag inte ner i vikt. Det har dock inte blivit någon nämnvärd gymträning de senaste veckorna eftersom jag har gått skift på praktiken, men from nästa vecka ser det ut som om jag kan sätta igång igen =)

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh jag hatar känslan av att vara en dåligt flickvän :(

sawyer sa...

håller med dig, verkligheten är jobbig ibland. man vill få allt serverat, det vill jag ofta. men så funkar de tyvärr inte, vilket är bra. hoppas allting blir bättre :)

Ta hand om dig <3

Solen sa...

Jag har nämnt mina matproblem en gång, då valde jag berätta att jag kräks när jag ätit. Det var 3-4 år sen. Hon sa att det kan vi inte rata om, för nu ska vi koncentrera oss på skolan! Kan tillägga att jag var underviktig då. Undra om hon någonsin fattade att min "ätstörning" hängde ihop med allt som var och blev jobbigt i skolan. Har aldrig träffat henne sen dess heller

Solen sa...

Ja den är fiiin :) kram!