söndag 4 april 2010

Inte hemma..

Sitter hemma hos svärfar. Det är alltid likadant, han lägger upp mat till alla (man gör så i deras kultur) och han kräver att man äter upp. Eller det gör han ju inte, men man får ledsna miner om man lämnar. Men jag pallade inte äta upp..jag var tvungen att lämna. Det brukar inte vara så, jag brukar kunna äta här, för det är nyttig och god mat, men idag gick det inte.. Känner mig dum!! OCH FET..det är nog pga morgonens viktchock som jag inte är helt med på banan..

Men men..nu kan jag inte sitta här och blogga med mobilen längre..dom börjar bli misstänksamma..

3 kommentarer:

sawyer sa...

Sv: Ja, visst får man den känslan att man bara vill säga som det är! tyvärr så borde man ju INTE göra de! haha.

Åh, katten gustav är BÄST! speciellt den gammla tecknade serien!

Hoppas du överlevet påsken! tänk på att efter idag så är det vardag igen och du kan ta igen de du har misslyckats med under påsken, det är aldrig för sent:)

ta hand om dig =)

motivationsblogg sa...

wow! jag har många syskon med många barn så jag har lite koll på hur ansträngande det är. att både ta hand om ett barn och ett förhållande är otroligt strongt under näringsbrist (som jag antar att vi alla har hähä)
ja, man ska vara försiktig med att laxa. men blir du svullen så oroa dig inte för det kommer att gå över under 24h.
hoppas du har det bra.
kram

Solen sa...

Jag tycker absolut att kolhydratsblockerarna fungerar, eller så är det placebo! har skrivit lite mer om dem på min blogg nu =)