söndag 4 april 2010

Viktuppgång..

Hur i helvete lyckas man gå upp 2kg på en dag. Det jag åt igår var två små godisbitar, lite köttbullar (vet inte hur många) 3 små, små prinskorvar och lite sill. HUR I HELVETE kan jag ha gått upp så mycket??

Läste i min gamla blogg att den 21e december 09 vägde jag 55,8kg (eller ngt liknande, iaf var det då BMI 18.9..) nu mår jag så dåligt över mig själv att jag på något sätt har låtit det gå utför såhär...men det var i samband med julen som mina efedrin tog slut..kan det bero på det må tro?

HATAR MIG SJÄLV!!
JAG ÄR FET, FAIL OCH FUL!!!!

Hade jag inte haft barnet och sambon så hade jag tagit mitt liv!!

1 kommentar:

Jac sa...

sv: nej men bara för att de funkar på mig betyder inte det att de funkar på alla :) man måste hitta det som funkar på en själv!