torsdag 15 juli 2010

Hej på er =)


Jag försöker övervinna mitt godissug med att käka morötter. fan piss skit!! men jag måste klara det här eftersom jag tävlar med mina små hjärtan. Jag måste klara det här.
Jag har ett enormt tuggbegär att jag blir tokig, hjälper inte att tugga tuggummi heller. Blir rätt sne!!

Imorgon är det jobb, på lördag är det jobb och på söndag kl 18 har jag äntligen semester...en vecka, sen jobba måndag, tisdag och sen lite mer semester fram till måndagen. Ska bli riktigt jäkla skönt att vara ledig kan jag meddela. Och jag är glad att min sista helg innan ledigheten är en daghelg och inte att det är nätter..hade inte orkat det!!


Schemat som är efter ledigheten är inte särskilt kul..va sägs om 5 tolvtimmars NATTpass på raken?? nja, jag har ju haft roligare och kommer vara hyffsat slaktad efter dom nätterna, men den som lever får se helt enkelt.

Står fortfarande still i vikt, fattar inte. Äter olika mycket varje dag, aldrig mer än 700kcal, oftast runt 400-500..vilket är för mkt ändå, men jag måste leva också!! Tränar som en galning men tycker bara att jag blir fetare för varje pass som går...men men...får ta mina mått snart så jag får se om det skett någon förändring på det planet.

Nä man kanske skulle gå och lägga sig så att man inte stoppar i sig något mer idag..börjar ju trots allt 06 imorgon och ska cykla dit.

1 kommentar:

elena sa...

Ät mer kalorier i form av riktig MAT så ska du se att godissuget avtar och att du kommer tappa i vikt. Träning + För lite mat = ingen viktnedgång. Kroppen är smart, ger du den inget bränsle vågar den inte släppa något fett. Varje kalori blir livsviktig. Man kan inte äta endast 700kcal/dag! Särskilt viktigt är det att äta efter du har tränat och se till att ha grundat med bra mat innan du ska utföra passet. Då kommer du att kunna ta i mer och därmed bränna mer. Take Care.