lördag 3 juli 2010

Varm dag.

Hann inte uppdatera bloggen hemma idag, så ni får den utlovade bilden en annnan dag.

Sitter på jobbet nu igen 18-06.. Tre gubbar som jag jobbade med lite för drygt två år sen kommenterade min viktnedgång och försökte fiska efter råd om hur jag hade gjort. Svarade: lagt om kosten och tränar jäkligt mkt. Det är ju ingen lögn i det, lagt om kosten menas egentligen obefintlig kost.. Men det sa jag ju inte till dom.

Håller ju på med ABC nu och det går rätt bra. Har fått kasta om lite bland dagarna så det passar in med semester osv..det är mkt svårare att smuggla, ljuga och svälta när alla andra är ledig och man Tändigt har ett eller flera ögon på sig.

Nej nu är det dags att jobba lite till.

Är de ngn som läser förresten???

2 kommentarer:

jac sa...

jag läser men är usel på att kommentera pga tidsbrist ><

alice. sa...

Sv; Åh, fina. Skickar spegelvänt.