lördag 30 januari 2010

Besök och snask..

Barnet gjorde sig illa igår = Sjukhusbesök.
Vilket idag har betytt att vi har haft diverse släkt på besök..och så vidare. Kaffe, kakor, glass och choklad. Behöver jag säga mer??
Men av all denna skit åt jag, en halv munk (en sån där med vitt fluff inuti) och 30g 70%ig Premiumchoklad..och en kopp kaffe på det. Så lite duktig var jag ju ändå som stod emot allt annat..

ikväll är det tänkt att vi ska äta tacos..älskar egentligen det..äter bara köttfärs (med tacokryddan) och en sådant därnt tortillabröd. Och lite grönsaker också. Men annars inget mer på, så som gräddfil, ost osv, som kan anses onyttigt. Så vi får hålla tummarna för att den här dagen fortsätter och även slutar hyffsat bra. Även om svält hade vart det bästa.

Men imorgon är det träning igen =)

1 kommentar:

sawyer sa...

Svar: tack :) jo jag känner mig lite duktig faktiskt men efter igår så måste jag träna, va verkligen äcklig!

ja , jag vill ha vår! då man får de där glada känslorna i kroppen :) det är verkligen hemskt när det är såhär kallt ute..

kämpa på :) hoppas du får en bra dag, ta hand om dig