måndag 25 januari 2010

Tidig morgon..

Magen kurrade så mycket att tanten från vårdcentralen hörde den genom telefonen, när hon nyss ringde. Oooopss.
"Det är ju fortfarande tidigt på morgonen, så jag har inte hunnit äta frukost än.." klämde jag fram, varför vet jag inte. Men det var väl ett svar på hennes häpna hmm:ande i andra änden av luren som gjorde att jag sa det..

Men hey, ska fan inte ätas någon frukost här inte. Får räcka med kaffet jag drack nyss. Två koppar.

Hur går det för er andra??
Jag har planer på att inte äta något alls idag. Ska dessutom träna Bodypump ikväll..så jag slipper middagen =)

Än så länge har jag hunnit klippa och klistra lite i min Ana-bok och gjort ett rött band som bara ligger och väntar på att jag ska få ta på mig det!!!!!
Snart är det lektion också...men tror kanske att jag ska lägga mig och sova istället..eller möjligtvis sy lite under tiden lektionen håller på...

1 kommentar:

Lindsay sa...

Åh, jag vill också göra en anabok.. Ska nog till affärn och köpa en skrivbok som jag kan göra kollage i! Ska nog köpa en skvallertidning också, de brukar ju ha ganska nice thinspo. Och mamma är ganska trög så hon misstänker inget.<3

Pinsammmmmt det där med vårdcentralstanten!!!