fredag 22 januari 2010

Powernap

Guud vilken ångest jag fick efter att ha sovit bort en halvtimma i soffan. Men oj vad skönt det var!! Nu har jag lite mer energi än innan och hinner nog med en pw innan det är dags att hämta barn.

Röksugen är jag också.
Har ätit ett digestivekex och en halv ask läkerol idag. Nu får det räcker. Har planer på ett eller två glas vin sen, och då kan jag inte stoppa i mig mer nu för då blir det för mkt kcal..

Sambon höll på att dampa på mig förut när han kom på mig med att vhga digestivekexet och sen när jag bröt det i mindre bitar för att äta de största först.. Men jag förstår honom, det kan inte vara lätt att leva med mig som är helt jävla störd!!

Fick min nya stegräknare idag också :) åså nu beger jag mig ut och går!!

Vad ska ni andra där ute hitta på en fredag som denna??

Puss

1 kommentar:

Lindsay sa...

Ikväll kommer min pojkvän och blir väl antagligen att bara mysa. :) Dock blev jag skitsugen på chips nu..... Fast det är kolsvart ute så kan inte gå till affären (måste gå igenom ett område där min syster blev våldtagen så är rädd att gå igenom där...).

Men om du har stängt ner den andra bloggen så publicerar jag dina kommentarer nu då! :)