måndag 25 januari 2010

Gött slut i kroppen!!

Nu är jag riktigt slut i kroppen kan jag lova er!! ska bli skönt att krypa ner i sängen om en liten stund. Jag tar nattpasset (ifall barnet får för sig att vakna och hålla på, som vanligt) så får sambon sova i natt. Annars vet han hur grinig jag är om inte jag får sova, men idag är jag så nöjd med mig själv att jag kan låta han sova =) =) *snäll flickvän!!*

Fick reda på tidigare idag att vi har tenta på torsdag..det var jag absolut inte beredd på kan jag lova er. WTF!!??? hur gick det till?? så nu blir det till att få plats med massa plugg mellan all träning, men det ska nog inte vara några problem. Har ju en gymledig (märk väl, GYMledig inte träningsledig!!) dag på onsdag, så då får jag plugga järnet och hoppas att det går vägen!!!
Kan ju hålla tummarna för att jag har samma tur som med matten =)

Nä nu ska jag kolla klart tvn, sen sova!!

Sov gott mina små änglar!! Ses imorgon!

1 kommentar:

lindsay sa...

Äsch då, nu sätter vi in oss i kategorin "Anorexi" och är nöjda med det! Kram och lycka till på provet. :)