fredag 22 januari 2010

En bra dag skulle jag tro.


Nu har jag varit och handlat. Och sitter nu och pluggar. Inser att det inte var så mycket jag låg efter ändå. Men alla beräkningar som ska göras är rätt många och svåra dessutom..men men..det ordnar sig nog.

Handlade allt som stod på listan och inget annat. Det är inte ofta det händer, men jag var stenhård mot mig själv att jag bara skulle handla det som stod på listan. Inget godis eller snask!!! *duktig flicka*

Blir jag sugen så har jag paprika och redbull..inte jättegott att äta samtidigt, men gott var för sig och mättande =)

Jag tror detta kommer bli en bra dag..
Dock lite oroande att det inte är fler som skrivit att dom har hittat hit, men men, det ordnar sig nog..
Vet att den andra bloggen är nedstängd nu, men ska nog redigera lite i ip-listan så jag kan öppna den igen och slussa folk hit...

Inga kommentarer: