lördag 23 januari 2010

Svammel en lördag.

Hatar det här livet mer än något annat, men samtidigt så älskar jag det. Det är ju det här som är jag. Jag är inte sjuk, bara lite allmänt konstig. Det gäller bara att få alla andra att tycka samma sak. Jag ska inte in på sjukhus, det finns inte en chans att någon ska få tvångsmata mig. Ni kan ta eran jävla mat och stoppa upp i det berömda hålet där bak!!!!

Nu startar jag en svältperiod. Får väl se hur det går nu när jag inte har några Efedrin. När jag hade dom så kunde jag ju lätt gå 3-4 dagar på enbart vätska, men det är tvek på om jag verkligen klarar det nu. Fast å andra sidan. VARFÖR SKULLE JAG INTE!!!??? att bevisa att jag kan stå emot alla äckliga frestelser utan piller i kroppen gör ju bara mig som person starkare. För då inser jag ju att jag verkligen kan lyckas helt på egen hand!!!

YES!!! Nu blir det filmmys med loverboy.

✫ ✫ ✫

1 kommentar:

jac sa...

sv: okej... men det finns ju en massa tips. alltså, jag tycker inte att nåt av det jag gör funkar. det känns som att jag bara står still... vill själv ha tips för att kunna gå ner bättre i vikt...