lördag 30 januari 2010

middag from hell.

Blir så irriterad!!
Vi skulle ju äta tacos idag. Jag ställer mig och gör i ordning maten. När vi sätter oss för att äta, både jag och sambon har lagt upp mat på våra tallrikar och jag kämpar verkligen för att bete mig "normalt" och äta som "alla andra", så säger han "vad har du gjort med maten?? det smakar rått" osv...
Jag sa till honom att, "va fan tror du?? tror du jag skulle servera köttfärs rött??? ÄHHH NEJ!"

fan va arg jag blev...två tuggor på mitt tortillabröd så gick jag från matbordet.

Jävla pucko till sambo!!!

2 kommentarer:

sawyer sa...

åh jag vet verklgen hur de känns. ibland får jag göra mat och för att verka normal så ska jag ju själv äta men det är alltid någon som klagar!! jag hatar det, kan de inte bara nöja sig??

Linn sa...

Är det inte fruktansvärt jobbigt att leva ett vanligt liv och hålla på sådär?

Ba tänkte... Särskilt om du har barn, hur känns det att veta att det du gör kanske påverkar barnet negativt?