fredag 22 januari 2010

Fredagsmys MY ASS!!

Jag förstår inte hur jag kan palla med mig själv..eller det är ju det jag inte gör, eftersom jag försöker skriva av mig här.
Blev i tvingad middag. Trots allt. Sambon visste ju att jag knappt har ätit på minst två dagar, så han satt bredvid mig likt värsta vakten. Jag ska inte förneka att det var gott, för det var det. Men nu har jag sådan ångest att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har försökt spy, men det kommer inget och nu har det dessutom gått för lång tid sen vi åt. Och nu sitter jag här med halsont och halsbränna. Jävla skit!!

Ibland längtar jag tillbaka till mitt självskadebeteende, för misslyckades jag med annat så fixade jag iaf nya sår på min kropp och för stunden, så blödde jag ut min ångest. Men sådant håller jag ju inte på med längre!!! Har väl varit skadefri i snart 3 år..om man bortser från matproblematiken då, för det är ju ett självskadebeteende egentligen de också..

2 kommentarer:

Lindsay sa...

Klaga på du! :)
Men testa att dricka kolsyrat vatten (spola dock vatten/dusch för när luften av kolsyrorna kommer upp när du hulkar så låter det) eller glass. Jag har hört att det är flera stycken som inte kan spy om de inte äter glass sist.
Annars vet jag inte riktigt hur du ska göra.. Jag kommer inte ihåg hur jag plötsligt kunde börja spy, men jag tror att jag bara försökte och försökte och försökte och tillslut kunde jag spy litegrann iallafall. Och sen efter ett par gånger till så spydde jag helt!
Lycka till!!

..själv känner jag mig också skitdålig för jag mådde så sjukt illa att jag åt nudlar för att slippa illamåendet... Har iofs inte ätit särskilt mycket på hela veckan, alltså haft kvar i magen. :(

ch sa...

tack så mkt, de värmer!! :)