lördag 23 januari 2010

Trött som en lite jävel..

Jag har varit så trött hela dagen, men inte velat gå och lägga mig och sova även om sambon sagt att jag ska göra det.

Har ett jävla begär efter choklad, men som tur är så är det för kallt att gå ut till affären och det är för halt för att ta cykeln. Bilen skulle jag visserligen kunna ta, men så desperat är jag väl inte??
Tror mensjävlen kommer snart, det är därför jag har det här chokladsuget. Det har alltid varit så och jag funderar på om det ens går att bli av med? jag käkar kromtabletter för att hålla borta sötsuget och det hjälper oftast, men inte mot jag-ska-ha-mens-ge-mig-chokladbegäret..

2 kommentarer:

E sa...

Jag är likadan, innan jag ska ha mens så har jag ett sjukt begär efter choklad! När väl mensen har kommit så går det över lika snabbt igen, lite märkligt

Anonym sa...

Magnesium brukar hjälpa mot chokladsug eftersom magnesium finns i choklad. :)
Testa det!