tisdag 26 januari 2010

Ny våg??


Funderar på att köpa en ny våg. En våg som registrerar vikt, kroppsfett, andel vätska, muskelmassa och benmassa hos den som väger sig..dvs bara jag i våran familj =)

På Clas Ohlsson har dom den här som är på bilden.
Någon av er där ute som testat någon sån här för hemmabruk??
är dom att lita på?? den kostar ändå drygt 400:-...

Annars har träningen gått riktigt bra idag...jag har rört på mig mer än vad jag har stoppat i mig, så imorgon hoppas jag på viktnedgång. Men ska inte säga för mycket, eftersom jag stått still i vikt så himla länge nu. Verkar ha stannat här. Och det är jäkligt irriterande kan jag lova!!! Vill ner drygt 7kg till att börja med, eller ska man säga fortsätta med..med tanken på de andra drygt 50 kg jag redan gått ner..
Dock har hela min omgivning tyckt sig bli experter på ätstörningar. Alla är väldigt intresserade av mitt beteende och sätt att göra eller inte göra saker på. Och det är JÄKLIGT irriterande!! Att folk inte kan bry sig om sig själv istället. Hey, jag säger till när jag vill er något..typ ALDRIG!!

Love my Anas!!!
Nu ska jag mysa med sambon. Sen sova kudden!!!

4 kommentarer:

jac sa...

hatar när folk ska lägga sig i och tro att de kan allt och fattar allt. man vill ju bara få ha det där ifred... iaf från "fiender"^^

E sa...

Tyvärr funkar inte domdär vågarna alls, om man ska mäta kroppsfett är det riktiga grejer som man har hos läkaren som gäller. Och dom kostar väll 100 000 eller nåt :(

Cookiedoough sa...

Jag har exakt en sån våg som visas på bilden :) Jag tycker den är jätter bra. För man ser vart kilona försvinner ifrån. Exempelvis om det bara är vatten vikt som försvunnit eller om det är fettet.

angelice sa...

Skulle gärna vilja ha den där vågen. Ser spännande ut! :)