lördag 6 februari 2010

Awardtime!!

Jag fick äntligen en Award, den kom från PrinsessanLight. Tack så himla mycket =) Blev jätteglad!!

Såhär ska du göra om du vill ha en award:
* kopiera awarden från min blogg
* länka personen som du fått den av
* berätta sju saker om dig själv
* välj sju bloggar som du vill ge den till
* länka till dem
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.


1. Jag har enorm telefonfobi.

2. Jag älskar choklad och kan utan tvekan trycka i mig hur mycket som helst utan att tänka mig för eller ens bli illamående.

3. Jag har varit inlagd på psyk två gånger. Första gången var efter ett självmordsförsök, eller det var inget försök, dom var tvungna att återuppliva mig.

4. Jag är livrädd för Clowner och spindlar.

5. Jag hatar Lisebergskaniner, trots att jag jobbat där totalt 5-6 somrar och jular.

6. Jag älskar att pyssla, sy, fixa och dona. Innan jag började utbildningen jag går nu så pluggade jag till Slöjdlärare i både hårda och mjuka material.

7.
Jag har allt som man kan tänkas behöva, men ändå är jag inte nöjd. Jävla skit!!

Sju bloggar jag vill tilldela en award

Ienvy
Themana
Matmonstret
Chaos
Eenevigkamp
Anamorph
Cupcake

Inga kommentarer: