tisdag 9 februari 2010

Lite funderingar..

Nu på kvällen har jag suttit och funderat lite över vad läkaren igår sa att det stod i min journal. Och vilka hans tankar och funderingar var kring ev ytterligare en diagnos. (nej det hade inte med maten och problem däromkring att göra!!) Eller i min befintliga journal, stod det lite kryptiskt att dom redan trodde att detta var fallet. Men jag vet inte om jag orkar genomgå en utredning. Har varit med om det så många gånger nu.. Jag vet att för att kunna fungera som både flickvän och mamma så är det ju bra om jag får rätt medicin, men än så länge har ju den medicinen jag nu äter, fungerat..så jag vet inte om jag orkar ge mig ut i utredningsträsket igen…

Vad tycker ni att jag borde göra??
Läkaren sa att jag måste kontakta öppenvården då, för att få den utredningen gjord. Och jag har mött så många störda människor som jobbar inom psykiatrin, att jag verkligen drar mig för det. Tillhör ju dessutom inte samma öppenvård som förut, utan nu är det en helt ny…

Jag vet inte om jag orkar något för tillfället. Livet känns allmänt kasst och allt bara går runt i en ond cirkel.


Idag har jag fastat!!! Är så nöjd..men magen skriker efter mat. Men ICKE!!!! Sitter och njuter av en kopp grönt thé nu och hoppas kurrandet ska sluta inom kort =)

Inga kommentarer: