fredag 26 februari 2010

Praktisera och ingen mat alls..

Nu har jag börjat min praktik på allvar...fredag-lördag, lördag-söndag och söndag-måndag ska jag vara där mellan klockan 18 på kvällen till 06 på morgonen.

Jag ser det som en rejäl utmaning då jag inte, för fem öre, är en nattmänniska. Jag behöver min sömn!

Men förhoppningsvis kan jag sova och arbeta bort matpassen. Jag pallar verkligen inte att äta på natten, det går verkligen inte. Ska ha med mig några Bars, in case of, någon skulle kommentera att jag inte äter. Sen när jag kommer hem så hoppas jag på att kunna sova lite för att sen bege mig till jobbet igen. Dock får vi se hur det går med ett barn som vill leka. Men som tur är har jag ju sambon som ställer upp =)


Men vi får väl se om jag klarar att arbeta och fixa hela helgen på fastande mage. Ska köpa massa Thé idag så jag kan dricka det i alla fall =) Sen ska jag ha med mig mina skolböcker för att plugga lite när det blir tråkigt...men det är såååååå lätt att motstå maten på jobbet. Det är så töntigt lätt. Och det är bara killar där, så dom fattar ju ingenting =)

Vad ska ni kära läsare ha för er i helgen??

1 kommentar:

Minna sa...

Älskar den bilden. Så himla fin!