fredag 12 februari 2010

Jag sväller..

Just nu känns det som om jag sväller åt alla håll och kanter..vägde mig på vågen (med kläder på, brukar göra det i endast trosor annars) och då skulle jag efter middagen gått upp 3 kg. MY ASS!!

Imorgon ska vi ut på långpromenad sen är det kalas. Eftersom hela släkten ska dit och jag har allas ögon på mig, så måste jag ta lite av varje och på något sätt få tömt tallriken. Kan komma bli så att jag faktiskt måste äta då.

Så på söndag, då jäklar!! Jag ska på Pumppass 13.45. From då börjar disciplinen och kontrollen att gälla på allvar. Ingen idé att jag säger att jag ska börja på måndagen, för måndagar är de värsta dagarna att säga att man ska börja "om" på. Nej söndag får det bli så det så!

Nu ska jag mysa med älsklingen framför någon film..får se vad vi har att välja mellan idag..han brukar vara rätt snabb med att hitta de senaste, så vi får väl se =)

Hoppas ni mina änglar där ute får en supertrevlig fredagskväll! Gör inget jag inte skulle göra =)

Inga kommentarer: