lördag 20 februari 2010

Två dagar höll jag upp..

Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle laxera något den här veckan..eller i alla fall på en vecka..två dagar höll jag mig. Efter att vi hade ätit middag nu så sprang jag upp och nästan slukade Laxoberalflaskan. Nu har jag tack vare detta sjukt ont i magen..men men. Vet att kroppen redan kommer ha tagit upp all näring (eller för mig, skit!!) när det är dags för tömning. Men det är såååå skönt att ha en tom och platt mage!!

Dessutom vet jag inte om jag kommer kunna åka till gymmet imorgon. Bilen är nämligen insnöad. Även vi är halvt om halvt insnöade. Barnet tycker det är kul att vara inne och busa, men vi andra då??
Nej nu får det allt vara slut på den här snön!! Ge mig sommar och sol och bruna, smala ben!!

Idag skulle vi även vart ute och promenerat. Men som sagt, vi är insnöade. Och vet ni vad. Min stegräknare har hela tiden varit inställd på fel steglängd, så den rundan vi brukar gå är inte alls 5,5km utan närmre 8km. Fatta vem som blev glad när vi la märke till detta. För vi tyckte liksom att det tog töntigt lång tid för oss att gå bara halvmilen..men det hade ju sin förklaring i att vi hade missräknar på ca 2,5km..hehe. Det var nog helgens roligaste såhär långt.

Inga kommentarer: