söndag 14 februari 2010

Svullo!!

Min kropp.
Mitt psyke.
Min uppsvällda mage.
Mina feta lår.

Fan vad jag hatar mig själv!!!

From nu kommer dagarna se ut såhär om jag får bestämma:
Frukost: Kaffe/Thé, två suketter och en skvätt mjölk.
Lunch: Buljongsoppa
Middag: Buljongsoppa alt. något annat likvärdigt.

Inget ska in genom min mun efter klockan 19 på kvällarna. Är jag tvungen att äta någon dag så får dagsintaget EJ överstiga 500kcal.

Inte massa småätning av bröd och annat tjafs där emellan. Måste få slut på det här djävulskapet som har tagit över min kropp. Jag laxerar varje dag..ökar dosen för var dag som går..helt sanslöst. Jag överäter för att sen laxera..eftersom jag är så jävla sämst att jag inte ens kan spy när jag har hetsat så är laxen bättre än inget för att känns sig så tom som möjligt.

Vikten har ju skjutit i höjden också. Sen annandagen har jag gått upp 5kg..men då har jag även den mitten på december börjat träna minst 3 dagar i veckan på gymmet...så jag antar att det inte bara är äckelpäckel fett som pryder min kropp. Men jag vill ju inte väga så här mycket...vill ju ner...nu är det ju ännu fler kilon som ska bort.

Fuck!! Jävla skit!!

Inga kommentarer: