måndag 15 februari 2010

Pluggar en aning!!

Sitter just nu och pluggar. Sprang in här snabbt för att uppdatera lite. Har 16 timmar med föreläsningar att kolla på. Är inte så farligt som det låter, man kan ju spola såhär i efterhand, eftersom det är inspelat =)
Har titta på ca 5 föreläsningar redan (plus dagens ordinarie föreläsning på 1½ timma) så det börjar arta sig måste jag säga =)

Dock har jag ätit idag. Men hjärnan funkar bättre (tro det eller ej!!!) när jag väl stoppar något i min kropp. Men har köpt Allevo fiber också (eller vad dom heter) så jag slipper magens kurande eftersom dom sväller i magen *nöjd*

Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet!!

3 kommentarer:

angelice sa...

Haha det där får mig att tänka på hur mycket vi spolade på alla filmer så fort vikarierna gick iväg från klassrummet! ;)

Emelie sa...

Jo absolut, hon är ju verkligen inte mager. Varken revben eller höftben. Men magen är platt ändå :)

Lycka till med pluggadet!

Little Dana sa...

Får man fråga vart du köpt allevo fiber och vad dom kostade? och tycker du att dom fungerar?
Sökte lite o det verkade vara något för mig!