onsdag 24 februari 2010

Rastlöshetsätning..

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men har börjat min praktik nu och vi går 12timmarspass. Vilket gör att jag knappt hinner med något annat i mitt liv. Känns så i alla fall.
Nu när jag idag är ledig, så har jag kommit och tänka på att när jag jobbar så äter jag inte, men när jag är hemma så äter jag bara för att jag är rastlös, eller liknande. VA FAN!!
hur sjutton ska jag kunna bryta det??? det måste ju gå att stålsätta sig mot skiten liksom.

Hade jag bott själv, så hade jag ju inte haft något ätbart hemma. Men med sambo och barn så finns det mycket i skåpen som kan locka...

Usch!! nä man kanske ska ut och shoppa lite istället. Vandra runt planlöst i alla butiker, men INTE Ica, för då är det lätt att det slinker ner både det ena och det andra i handlingskorgen..

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Känner igen mig där!

Lindsay sa...

Alltså rastlöshetsHets (fint ord, haha!) är det värsta som finns. :(